Το τηλεφωνικό κέντρο 1566
ΝΕΟΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ

Δωρεάν κλήση, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα

Γρήγορη ανταπόκριση, χωρίς καθυστερήσεις

Έγκυρη και φιλική ενημέρωση σε κάθε πολίτη
Το Υπουργείο Υγείας θέτει σε λειτουργία τον νέο τετραψήφιο αριθμό 1566, με στόχο να αναβαθμίσει συνολικά την εμπειρία εξυπηρέτησης των πολιτών. Η γραμμή λειτουργεί δωρεάν, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, προσφέροντας έναν ενιαίο δίαυλο επικοινωνίας για ζητήματα υγείας.
Με το 1566, όλες οι πληροφορίες και υπηρεσίες που μέχρι σήμερα ήταν κατανεμημένες σε πολλές διαφορετικές γραμμές συγκεντρώνονται σε έναν αριθμό. Έτσι, κάθε πολίτης μπορεί εύκολα και άμεσα να βρει απαντήσεις για υπηρεσίες του ΕΣΥ και των εποπτευόμενων και συνεργαζόμενων φορέων του Υπουργείου Υγείας, χωρίς χρονοβόρες αναζητήσεις.
To 1566 αξιοποιεί σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογία αιχμής, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή προσβασιμότητα και δημιουργώντας τη βάση για την ενιαία εξυπηρέτηση υγείας του μέλλοντος.
Το 1566 καθιερώνει ένα νέο πρότυπο εξυπηρέτησης στην υγεία.
Βασικά στοιχεία λειτουργίας του 1566

0
εισερχόμενες κλήσεις

0
κλήσεις που έχουν εξυπηρετηθεί πλήρως

0
Δευτερόλεπτα αναμονής (μέσος όρος)
Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο
Γενική πληροφόρηση


Προσωποποιημένη πληροφόρηση

Τρόπος λειτουργίας της γενικής πληροφόρησης
Ομάδα Υποδοχής – Front Office
Η Ομάδα Υποδοχής (Front Office) είναι το πρώτο σημείο επαφής κάθε πολίτη με το 1566. Aποτελείται από εξειδικευμένους εκπροσώπους που απαντούν σε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις και παρέχουν άμεσες, κατανοητές και αξιόπιστες πληροφορίες για θέματα γενικού χαρακτήρα.
Για να εξασφαλιστεί η ταχύτητα και η ακρίβεια στην εξυπηρέτηση, η ομάδα χρησιμοποιεί ειδικά σχεδιασμένα εργαλεία που επιτρέπουν την άμεση αναζήτηση και διάθεση πληροφοριών. Έτσι, ο πολίτης λαμβάνει γρήγορες απαντήσεις ή καθοδήγηση για τη χρήση των διαθέσιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας καθώς και των εποπτευόμενων και συνεργαζόμενων φορέων του.
Αν το αίτημα είναι πιο σύνθετο και απαιτεί περαιτέρω χειρισμό, τότε προωθείται άμεσα στην Ομάδα Back Office, η οποία το χειρίζεται μέσω ειδικά διαμορφωμένου πληροφοριακού συστήματος.

Τρόπος λειτουργίας της προσωποποιημένης πληροφόρησης

Ομάδα Διαχείρισης Αιτημάτων - Back Office
Η Ομάδα Διαχείρισης Αιτημάτων (Back Office) αναλαμβάνει τα σύνθετα αιτήματα και αποτελείται από έμπειρα στελέχη με εξειδίκευση σε διαδικασίες και υπηρεσίες των εποπτευόμενων και συνεργαζόμενων φορέων του Υπουργείου Υγείας.
Η ομάδα εξετάζει σε βάθος κάθε ζήτημα, συλλέγει τις απαραίτητες πληροφορίες και επικοινωνεί ξανά με τον πολίτη για να δώσει μια πλήρη και προσωποποιημένη απάντηση. Με αυτό τον τρόπο, το 1566 διασφαλίζει ότι κανένα αίτημα δεν μένει αναπάντητο και κάθε πολίτης απολαμβάνει εξυπηρέτηση προσαρμοσμένη στις δικές του ανάγκες.